Το να αυξήσετε τις online πωλήσεις σας ως επιχείρηση ανεξάρτητα από το μέγεθος σας, μπορεί να φαντάζει περισσότερο εύκολο από ότι στην πραγματικότητα είναι. Ας δούμε παρακάτω 7 εύκολα εφαρμόσιμες στρατηγικές που μπορείτε να ακολουθήσετε για πετύχετε αύξηση των διαδικτυακών σας πωλήσεων και γενικότερα ένα υψηλό conversion rate για την επιχείρηση σας.

1) Να είστε απλοί κατανοητοί και ειλικρινείς σε ότι προσφέρετε

Το να χρησιμοποιείτε αληθείς πληροφορίες για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε καθώς και για τους τρόπους επικοινωνίας και πληρωμής είναι στοιχεία που αυξάνουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών προς την εταιρεία σας και ενισχύουν την φήμη, την επωνυμία και κατ’ επέκταση τις πωλήσεις σας. Γενικότερα, μην προσπαθείτε να υποστηρίξετε μια εικόνα που δεν σας αντιπροσωπεύει.

2) Χρησιμοποιήστε επεκτάσεις διαφημίσεων

Χαρακτηριστικό παράδειγμα σε αυτήν την περίπτωση αποτελούν οι διαφημιστικές καμπάνιες  Google Ads στις οποίες οι επεκτάσεις διαφημίσεων είναι εξαιρετικά χρήσιμες. Αν υποθέσουμε ότι αναφερόμαστε σε ένα ιστότοπο πώλησης υποδημάτων τότε θα ήταν αρκετά χρήσιμο για τον καταναλωτή να μπορεί να αγοράσει γρήγορα και εύκολα με ένα κλικ το είδος που ψάχνει όπως για πχ: «Γυναικεία Παπούτσια», «Παιδικά Παπούτσια» κτλ.

3) Εμφανίστε τις αξιολογήσεις πελατών

Η εμφάνιση θετικών αξιολογήσεων από ικανοποιημένους πελάτες τόσο στο e-shop σας όσο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις μηχανές αναζήτησης αποτελεί χρήσιμο και αποδοτικό εργαλείο που συμβάλλει στην αύξηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών προς τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και οδηγεί σε μεγαλύτερες πωλήσεις.

4) Δημιουργήστε την αίσθηση της επείγουσας αγοράς

Εφαρμόστε ενέργειες στο e-shop σας που θα δημιουργήσουν μια αίσθηση πίεσης στον καταναλωτή ώστε να αγοράσει τα προϊόντα σας άμεσα. Παραδείγματα τέτοιων ενεργειών είναι οι προωθητικές που έχουν να κάνουν με δωρεάν μεταφορικά, με εκπτώσεις λίγων ωρών ή ημερών κτλ.

5) Προσφέρετε εγγύησης προσφοράς χρημάτων

Ένας από τους κυριότερους λόγους για τους οποίους ένας καταναλωτής διστάζει να πραγματοποιήσει μια αγορά είναι ο φόβος μιας ενδεχόμενης ζημίας και απώλειας των χρημάτων του. Δηλαδή ο πελάτης φοβάται στην ουσία μήπως λάβει ένα προϊόν που μπορεί να είναι ελαττωματικό ή να μην του αρέσει. Σε αυτήν την περίπτωση, η εξάλειψη του φόβου αυτού μπορεί να επιτευχθεί με την εγγύηση επιστροφής χρημάτων από την εταιρεία

6) Οργανώστε το e-shop σας

Θα μπορούσε να σκεφτεί κάποιος ότι όσο πιο πολλά προϊόντα προσφέρει τόσο και πιο πολλές πωλήσεις θα έχει.  Υπάρχει όμως πλήθος περιπτώσεων που πολλά και διάσπαρτα προϊόντα οδηγούν σε αντίθετα αποτελέσματα όπως σε αναποφασιστικότητα του πελάτη, σε εγκατάλειψη του e-shop και κατ΄επέκταση σε χαμένες πωλήσεις. Είναι απαραίτητο ο καταναλωτής επισκέπτοντας το ηλεκτρονικό σας κατάστημα να βρίσκεται μπροστά σε σαφείς και συγκεκριμένες επιλογές και κατηγορίες προϊόντων  που θα τον βοηθήσουν στην πραγματοποίηση κάποιας αγοράς.

6) Απλοποιήστε την διαδικασία πληρωμής

Σύμφωνα με έρευνες το 2018 το 60%  των εγκαταλελειμμένων αγορών που σημειώθηκαν σε ηλεκτρονικά καταστήματα (δηλαδή προϊόντων που ενώ μπήκαν στο καλάθι αγορών δεν αγοράστηκαν ποτέ) οφείλονται σε πολύπλοκες και απαιτητικές διαδικασίες ολοκλήρωσης παραγγελίας (για παράδειγμα περιττή συμπλήρωση φορμών ή αναγκαστική εγγραφή κτλ.).

7) Προσφέρετε αρκετούς και εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής

Είναι εξαιρετικά σημαντικό για τον καταναλωτή να μπορεί να αγοράσει το προϊόν ή την υπηρεσία που επιθυμεί πληρώνοντας με τον τρόπο που τον εξυπηρετεί. Δίνοντας λοιπόν στους πελάτες σας εναλλακτικές μεθόδους πληρωμής τους βοηθάτε να σας δώσου πιο εύκολα τα χρήματα τους αγοράζοντας από εσάς.

Χρειάζεστε περισσότερη καθοδήγηση για το πως θα πετύχετε περισσότερες επικερδείς πωλήσεις στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα; Η NetSite και οι έμπειροι συνεργάτες της μπορούν να σας βοηθήσουν να εδραιώσετε την θέση σας στην αγορά και να πετύχετε τους στόχους σας. Επικοινωνήστε μαζί μας στο 211 7804004 ή στο info@netsite.gr και ενημερωθείτε άμεσα.